I romjula overtek den elektriske ferja «Barmen» sambandet Barmen-Barmsund. Den 49 √•r eldre ferja «Barm√ły» vil halde fram som reserveferje.

Det er moderne og banebrytande teknologi som no ligg side om side med trufast og godt r√łynd maskineri ved ferjekaia i Barmen.

Den elektriske ferja «Barmen» er den f√łrste bilferja av sitt slag i verda, og er no snart klar til √• starte jobben med √• frakte bilar og passasjerar mellom Barmen og fastlandet. «Barmen» er bygd av M√•l√ły Verft AS p√• oppdrag av reiarlaget Vidar Hop Skyssb√•ter AS.

«Barmen» osar av moderne design og funksjonalitet, og er teikna av Easyform AS i samarbeid med eigaren Vidar Hop Skyssb√•ter AS

Under utforming av ferja har reiarlaget lagt stor vekt på at ferja skal vere nyskapande i design, funksjon og framdrift.

«Barmen» til kai i Barmen. (Foto: H√•var Fagerli)

Sidan det er s√• mykje ny teknologi med «Barmen», har det g√•tt litt meir tid til produksjon, testing og innk√łyring enn planlagt.

Gamleferja «Barm√ły» (bygd i 1970) skal framleis ligge til kai ved √łya, og tene som reserveferje. S√• d√• vart det likevel ikkje eit endeleg farvel med «Barm√ły» etter den store ferjefesten i sommar.

Då er det berre å ta ein romjulstur til Barmen med ei heilt unik ferje, på den ein eller andre måten. Ferjerutene finn du her.